En härlig dag

Det här är ett foto som har tagit lång tid att scrappa. Har haft det framkallat hur länge som helst men det har inte blivit någt av det. Men så en dag så kom jag igång till slut. Fotot är från Carli och det är bara en glass och en kanna te. Men det var en sån bra dag. Eller ja, det var inte så bra först, men det blev bra. Det var en sån där dag där man börjar med att fundera på saker och ting och vända och vrida på det mesta och det känns lite tungt och dystert allting. Så ringer en kompis och föreslår en spontanfika på stan och allt blir ljusare igen. Såna dagar är ju härliga dagar. Hittade ett citat från Leo Tolstoy på ett av mina papper och tyckte det passade bra "If you want to be happy, be". Något att tänka på. :)
 
Nu är det helg och jag har inte några direkta planer. Har lite jobb att göra, har lite pyssel jag vill göra, har lite hemmafix jag borde göra, har lite människor jag vill träffa. Ja, det är väl bara att sätta igång. Eller vänta nu...jag gör det imorgon istället....eller på söndag....eller..... :)
 
Dagens plus: En härlig känsla när jag kom hem idag.
Dagens minus: När folk tror att de förstår, men de gör det inte egentligen...inte alls....
Dagens fundering: Är jag en skurk eller inte?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0