Lite skapat

För ett tag sedan fick jag beställning på ett kort.
 
Det skulle vara rosa och vitt och det skulle stå Moa på det. Det blev ju mest rosa och vitt iaf. Det är bra att ha något att utgå ifrån men jag har ju svårt att hålla mig till det när jag väl börjat. Använde papper från MME som jag inte kan få nog av. Den här serien gillar jag mycket och jag köpte på mig en hel del av dem bara för att ha. Jag gillar MME-serierna för det mesta. Färger och mönster tilltalar mig och det är bra struktur och tjocklek på den. Man kanske rent av kan säga att det är en favorit.
 
Här har jag gjort en LO på sötnosen Sigrid (ifall man missar att det är hon...). Har fastnat lite i det här med att göra "ramar" av stämplar, men det blir ju bra. Stämplar kommer från alla möjliga ställen, Nordic Art Stamps, Tingtura, Cherry Pie Stamps, Hero Arts, Forma Hantverk (möjligen något mer).
 
Det har varit roligt att sätta sig vid pysselbordet och nu ska jag framkalla lite nya foton. Det känns som om jag bläddrat igenom de jag har framkallat en miljon gånger. Är lite sugen på att ta något gammalt släktfoto nästa gång.
 
Dagens plus: Jag har fått mycket gjort....
Dagens minus: Borde ha skrivit klart omdömen idag, det har jag inte gjort....


Kommentarer
Anna

Åh shit va fint du gjort med stämplarna som ram runt Sigrids foto! Superfint! Fint typsnitt också!

2013-04-01 @ 22:37:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0