Svensk Scrapbookingmässa i Karlstad

Första helgen i mars var det träff och mässa i Karlstad och självklart var jag där och pysslade med Maria och Lena. Denna gång hade jag inte något direkt uppskrivet på köp-listan. Så det var ingen jakt efter något, men det blev lite papper till de olika utmaningarna jag deltog i och sedan köpte jag några masker. Ja, det blir nog bra. Det var kul att träffa pysselvänner igen. Det blev många skratt och mycket funderingar.

Det fanns en utmaningar som väntade oss, jag saknade dock någon ren stämpelutmaning. Jag var så sugen på att göra ett speglingskort, men det passade inte in, så det blev inget sådant. Men det kan hända att det blir ett i helgen. :)

Jag började med att göra LO till en skiss. Körde fast big time och la allt åt sidan och tog fram nya grejer och började med en ny LO. Kändes inte bra med den heller.... men till sist fick jag till två LO till en skiss. Även om det inte riktigt syns :)


Knasiga katten.....


Här är mitt ena brorsbarn tillsammasn med sin mamma. Gillar fotot på dem tillsammans. Det blev denna LO som kom med i tävlingen, ingen vinst dock.


Här är en LO efter en annan skiss. Gjorde om mina otroligt sköna skor. Har dem just nu på jobbet, de är ljuvliga. Inget skoskav!!! Det är väldans ovanligt för mig eftersom jag alltid får skoskav. Får det av vilka skor som helst så man är ju van, men dessa har det inte varit några problem med.


Lackade bokstäverna. Det blir så hörligt läckert av det. Det blev ett riktigt tjockt lager så de glänser finfint nu.


Här blev det en LO på temat natur. Här är det ju fotot som är helt galet! Älgen bland cyklarna är en klassiker. Fick här använda träden från reuse-kittet. De är ju så sjukt fina!!!! Här fick jag faktiskt en vinst. Det blev utlottningspriset som fick följa med mig hem. Det var en fjärilspunch som är jättefin. Jag blev jätteglad!



Sedan gjorde jag ett par kort oxå...


Detta var ett kort efter en skiss. Tyvärr var skissen och en av kortutmaningarna väldigt lika. Men men. Här blev det världens sötaste stämpel som blev motivet.


Här gjorde jag ett kort till utmaningen som hette lappteknik. Valde att göra ett med mikropärlor och med fina vallmostämpeln. Detta kort vann jag utmaningen med, blev framröstad till första pris. *stolt*


Ett mycket fint pris. Fick spännande dies som ser ut som knappar. Den kommer nog till användning. Kanske i helgen när jag åker på pyssel i Bengtsfors. Sedan var det papper, snöre, band....trevligt värre!

Dagens plus: Första jobbet för läxcoachen.se
Dagens minus: Det är inte fredag.
Dagens fundering: Varför får man inte som man vill?


Kommentarer
lenislenis

Wow så mkt snyggt du hann med!

Stort Grattis till vinsten. Mkt snyggt kort! Gillar oxå de fina diesen du vann - kan nog bli väldigt användbara!

Så underbar LO med älgen bland cyklarna! Vilket perfekt mönstrat papper du hittat till det - papperet svajar o det känns som att älgen svajar bland cyklarna som svajar - Läckert!

2012-03-15 @ 22:52:07
URL: http://lenislenis.blogg.se/
Sara-SaGam

Grattis till att du vann. Vad härligt kort och härlig vinst!

2012-03-16 @ 22:59:55
URL: http://sagam.blogg.se/
Ingrid - Inola

Så fina alster du har gjort. Jag blev jätteförtjust i vallmostämpeln som du hade på vinnarbidraget. Får man fråga vilket företag den kommer från?

2012-03-17 @ 16:19:14
URL: http://inola.blogg.se/
Agneta

Inola: Det är Crafty Individuals som har gjort den stämpeln. Den är superfin!

2012-03-18 @ 15:49:39
URL: http://agge.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0