Vecka 25 - Avvikande

 
Denna vecka var det Avvikande som var temat. Ett mycket svårt tema tycker jag själv. Även om man ibland ser avvikande saker så är det inte alltid läge att fota. Men här kommer mina foton.
 
Ja.....ibland är vägen avvikande. Inte alltid lätt att veta vilken väg man ska gå i livet. Ibland måste man svänga av på en liten kringelkrok, men det är det väl värt?
 
En avvikande bil. Helt otroligt liten, och med en kran på.... Vad är det för fel på en vanlig bil?
 
Jag avskyr hundöron i böcker. Men trots detta vikar jag det i pocketböcker. För det det känns inte som "riktiga" böcker. Helt ologiskt, men så gör jag...
 
Dagens plus: Jag har pysslat
Dagens minus: Det blåser
Dagens fundering: Vad ska jag ta för färg på naglarna?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0