Vecka 23 - Randigt

Veckans tema blev Randigt. Ett tema som jag nästan glömde bort..... Så det blev lite stressigt på slutet.

På jobbet har vi otroligt snygga fåtöljer, och sköna så klart. Om jag inte missminner mig så har Materia från Tranås ett finger med i spelet. Inte helt otippat. :)

Det blir lite randigt med persienner.

 


Mitt första försök att få randiga naglar, eller ja, kanske inte randiga, men tonade i två färger. Svårt att få det snyggt och svårt att bara få det på nageln. Men övning ger väl färdighet.

Dagens plus: Shopping med Maria.
Dagens minus: Att upptäcka att sjuornas matteprov ligger kvar på jobbet.
Dagens fundering: Varför lär jag mig inte att trots allt är sista veckan på läsåret stressig till tusen?


Kommentarer
Gunilla Axelson Persson

Åh vad jag är glad att jag "hittade" din blogg. Försöker bli bättre på att fotografera, och här fick jag många tips på teman.



Gunilla

2012-06-17 @ 05:31:59
URL: http://yster64.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0