Vecka 28 - Kollektivt

Jag har varit bortrest och i stort sett befunnit mig utan täckning för mobilen så det blir lite täta uppdateringar nu för att hinna med allt. Börjar med Fototriss för vecka 28.
 
Temat var  alltså Kollektivt, vilket var lite svårt tycker jag. Jag åker ju inte kollektivt... Men här kommer mina foton. Jag har utnyttjat mitt resande iaf :)
 
Om man åker kollektivt i Karlstad så är det dessa oranga bussarna man åker med.
 
Åker man kollektivt i Småland (i alla fall Jönköpings län) så ser bussarna ut såhär.
 
Åker man kollektivt i Östergötland så ser bussarna ut såhär.
 
Ja...kanske inte så kul, men du har kanske lärt dig något :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0