Vecka 8 - Skruvat

Veckans tema var det jag som valde. När jag valde det bland alla ord vi hade så vet jag att jag hade en massa idéer i huvudet. Men när veckan kom blev det inte så lätt. Här kommer mina foton....

(Lägg märke till hur Diana varierar bakgrunden på lapparna :) )

 

Bara titta på den skruvade grädden :)

 

 

Spelar mycket WordFeud, har tappat stinget senaste tiden. Tror jag spelar för många matcher samtidigt.... (Ja något ska man ju skylla på :) )

 

Jag dricker ju mycket te och jag kokar nästan alltid mitt te i min vakuumbryggare (Don Pedro). Detta mest för att det är smidigt att ha en sådan som jag även kan koka kaffe i när det kommer kaffedrickande gäster. Hela bryggaren är ju inte med på fotot, men man ser iaf den skruvade fjädern som hjälper silen att sitta på plats. Detta är en av mina mest älskade prylar. Jag har svårt att klara mig utan den.

 

Det var det det. Nästa veckas tema är draget och jaaa....vi får väl se..... :)

 

Dagens plus: Jag verkar överleva

Dagens minus: Jag har glömt skrivschemat på jobbet och jag har lovat att posta information...

Dagens fundering: Vilka foton ska framkallas till helgens mässa.

 





Kommentarer
Fröken Finemang

klockren bild hade varit en bild på dig.

Du e ju lite skruvad ibland. ;)



Ser fram emot helgen, äter lunch med er lördag eller söndag, om jag får ;)

2012-02-26 @ 21:08:29
URL: http://sjuttiopannorsbloggen.wordpress.com
Agneta

Skulle jag vara skruvad? Näe, vet du vad ;)



Trevligt med lunchsällskap. Hör av dig.

2012-02-27 @ 16:26:40
URL: http://agge.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0