Vecka 48 - Varsågod och sitt

Den här veckan var det alltså detta som var temat för fototrissen. Här kommer mina tre foton.
 
På min födelsedag så fick jag ett biobesök i present av Diana. Vi gick och såg Breaking Dawn pt2, och det var en mycket trevlig födelsedagskväll. En maffig film faktiskt. När vi gick från bion började vi fundera vad vi ska se härnäst på bio eftersom vi nu har sett Twilight tillsammans.
 
Nils Ferlin säger Varsågod och sitt. Snällt att någon har gett honom en mössa, det börjar bli kallt nu. Tog ledigt i fredags och hade en mysdag på stan. Det var riktigt skönt och det kändes som om stressnivån trillade ner ett par snäpp. Kan vara bra i dessa tider, för den stiger nog snart igen. :)
 
I lördags hade jag och Isa julkortsgörning. Det var avplockat fint när hon kom men på en liten stund så blev det såhär stökigt. Det är det bästa med pysselbordet. Det är tomt, inbjuder till kreativitet och sedan vips så är det fullt med grejer och man får en massa gjort. Jag färgla lite och Isa fixade tre julkort. En härlig stund!
 
Dagens plus: Adventsfint
Dagens minus: Feber och halsont
Dagens fundering: När kommer snön?
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0