Vecka 32 - Så ser det ut där jag är idag

 
Temat för sista semesterveckan var väl passande. Där kunde man ju ha tagit ett foto om dagen, men det blev så klart tre stycken som vanligt.
 
På onsdagen var jag i Säffle. Det var vinkväll på Maris soliga balkong. Regnet vräkte ner när jag åkte från Karlstad men ju närmre Säffle jag kom desto bättre blev vädret. Så jag, Mari och Eva njöt av rosévin i solen. Vi hade ju bestämt att träffas under lovet och det gjorde vi ju....precis... :)
 
På torsdagen var jag en sväng på jobbet för att hänga upp de rena kemirockarna och hämta hem lite böcker. Det är så konstigt att vara på skolan och den är helt tom. Man är ju van vid att det alltid är massor med elever i korridorerna, men denna dag var det helt tomt och tyst.
 
 
På fredagen blev jag hembjuden på lunch hos Stefan. Smaskigt värre. Vi avslutade med blåbärspaj. Vi hade massor att prata om och timmarna passerade fort.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0