Vecka 17 - Skräck

Vecka 17 har alltså varit skräckens vecka. Både som fototema men även för övrigt oxå. Har haft en skum vecka kan man väl minst sagt säga. Toppar och dalar och knappt något däremellan....


Temat var ju mitt val, så man skulle ju kunna tro att det var lätt....men nja....... hur många foton på spindlar kan man ta egentligen?


Fick brev. Innan jag ens öppnade visste jag att detta var brevet som jag väntat på. Innehållet fick en megaklump i magen att släppa och allt kändes så sjukt bra. Så bra som livet alltid ska kännas.....typ :)


Som tonåring upptäckte jag Dean Koontz som författare och jag har läst månag böcker under åren. Nu var det dock ett tag sedan jag läste något av honom.....läste så många i rad att jag tröttnade. Phantoms är nog favoriten... eller Blixtsken. Ibland gillar jag att bli skrämd, men då kan ju mörkret bli lite otäckt oxå....

Nejdå, jag känner ingen skräck för skor.... skräcken känner jag för skoskavet som alltid kommer. Det är mer regel än undantag att jag får skoskav. Det är värdelöst! Men idag gick jag iväg i dessa nya skor och det gick ju bra. Gick inte så långt dock.... inflammation i hälsenan gör sig påmind och det känns verkligen. Men jag räknar med att vara så gott som ny typ snart...

Dagens plus: Strålande sol och gröna björkar.
Dagens minus: Otrolig pyssellust men större pysselblockering.
Dagens fundering: ...och nu då?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0