Vecka 15 - Tre bilder - en låt

Vecka 15 var en något rörig vecka för mig, så därför kommer inte fotona idag istället :)

Temat var alltså Tre bilder men en låt.



Jag valde följande låt. (Ta dig nu tid att titta och lyssna på denna underbara låt!)



Så kommer mina foton till detta.


Här var stället jag förde låten för första gången. Skin Deep Tatoo i Karlstad när jag gjorde min första tatuering. Fastnade direkt för den.... Senare fick jag singeln av en kompis och lyckan var total.

Det här är huset jag bor i. Kanske inte riktigt som grannarna i sången....men inte långt ifrån :)

 

 

Om jag istället vänder mig bort från huset så har jag faktiskt en riktigt vacker utsikt.

 

Dagens plus: Tuggan var inte så stor som befarat

Dagens minus: Påsklovet var visst redan slut

Dagens fundering: Hur gick det till?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0