Så kom det snö igen...

Trött tröttitrött trött. Ja, det är väl så det känns varje måndag. Men snart kan man se ljuset. Okej, jag sover i bilen och vaknar upp i Säffle, men idag såg det inte så mörkt ut tycker jag. Det är positivt. Igår sken ju solen och det kändes som om våren kommer även i år....men idag kom det stora flingor snö. Jag vill inte ha mer snö nu.

2011-02-06


Ja jag vet, det är inte det bästa fotot jag har tagit i mina dagar. Men jag blev exalterad av de gröna knopparna jag såg. Vad mer kan man begära av en söndag än detta? Ja, för min del kunde ju dagen varit bättre om jag hade kommit ihåg min tvättid. Jag trodde jag skulle tvätta 12, men det var då min tid slutade. Typiskt!

2011-02-07


Vad hände med mina vårgröna knoppar???? Snön trillade ner och...ja......vad ska man säga?

Jag scrappade lite till mitt släktalbum när jag var hos Maria.


Det här är min bror och kusins dop. Jag gillar fotot på de stolta föräldrana, men mest för att min äldsta bror ser otroligt rolig ut på det fotot. :) Det kändes bra att få denna LO gjord, jag blev väldigt nöjd med den. Jag har tummat länge på dessa foton så det var skönt att få det gjort.

Jag har även gjort julkort för vecka 4 och vecka 5.


Provade lite stämplar från en set clearstamps och legat ett tag. Blev väldigt förtjust i snöstjärnan.


Det står inte God Jul på det.....det kan komma att ändras....jag vet inte..... Men än så länge ser det ut såhär iaf.

Dagens plus: 8A
Dagens minus: 19 samtal på samtalskvällen på torsdag
Dagens fundering: Maila eller inte maila, det är frågan!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0