Tänk att man kan leka så mycket....

...med en ny telefon. Jag lär mig nya grejer varje dag. Just nu har jag kört fast med ljudboken. Jag fattar inte att det är så konstigt. Jag gör ju allting rätt (näe, jag gör väl inte det....) enligt konstens alla regler. Men det verkar som om synkroniseringen inte är så som jag har tänkt mig....

2011-04-11

Nu har båda mina rullgardiner gett upp. Hur snyggt är det nu då? Inte alls! Jag har ju inte ens haft dem länge, det var inte längesedan jag köpte nya ju. Så nu ska jag inte köpa det där skräpet igen! Vet inte vad jag ska ha istället...vi får väl se vad det blir. Just nu drar jag gardinerna fram och tillbaka. Synnerligen opraktiskt...

 

2011-04-12

Fick en smörkniv av en kille i min klass. Den är så otroligt fin, gillar färgen massor. Så jag provade den på en gång!

 

2011-04-13

Köpte blommor och ställde utanför porten. Det känns lite roligare då på något vis. Så nu vore det trevligt om gruset, löven och allt det där som gömdes i snön försvinner. Våren är verkligen här :)

 

2011-04-14

Det händer inte speciellt ofta men idag gick en propp. Som tur var hade jag hemma, både med grön och röd plutt...skönt att ha ljus i badrummet. :)

2011-04-15

Jag hade verkligen sett fram emot att ha fetaost i salladen. Men när jag väl öppnat förpackningen så försvann den önskan... Nu skulle man kunna tro att jag har haft den här i hundra år i min ägo, men så är inte fallet. Bäst-före-datumet var i mitten på juni, så nu har jag mailat till arla och tjänat ihop en hel del vuxenpoäng om inte annat. :)

 

2011-04-16

Sommardäcken på. Känns rätt lyxigt att få ett telefonsamtal 'Sådär, nu står bilen på din parkering och är sommarpyntad och klar.'! Man kan knappt tro att det är sant, men herregud, nu är bilen ÄNNU roligare att köra.

 

2011-04-17

Maria skulle komma hem till mig idag för vi skulle pyssla lite. Tanken var väl att vi skulle stämpla och färglägga, men det blev mer att sitta och spela på telefonerna. Vi hittade ju alfapet på svenska.... :) Inte nog att vi spelade mot våra vänner, vi spelade mot varann oxå. Ha ha ha! Men det gjorde att vi hade många skratt tillsammans oxå. Vi hann faktiskt äta lunch och färglägga en del, men framförallt umgås. Fritz blev ju så klart otroligt sällskapssjuk och när han insåg att han inte kunde vara på bordet hittade han ändå en bra sovplats.

 

Marias väska passade perfekt!

 

Fritz är iaf världens gosigaste katt. Han är faktiskt världens bästa katt! Detta kan bli ett foto att scrappa...

 

Dagens plus: Alla skrattattacker

Dagens minus: Att jag inte rättade de där proven

Dagens fundering: Hur får jag över ljudboken nu då???




Kommentarer
Sara-SaGam

Underbara foton på katten. Såklart att det ska scrappas.



Blä för osten...

2011-05-02 @ 22:00:58
URL: http://sagam.blogg.se/
Sara-SaGam

Underbara foton på katten. Såklart att det ska scrappas.



Blä för osten...

2011-05-02 @ 22:01:29
URL: http://sagam.blogg.se/
Sara-SaGam

Fy 17 vilken äcklig ost.



Men fina foton på katten!

2011-05-02 @ 23:34:36
URL: http://sagam.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0