Man borde få post oftare

Igår när jag kom hem från jobbet hade det letat sig in två härliga brev bland reklamen. Det ena var en massa stämplar från Papermaze och det var ju så klart ett helt väntat brev. Men det andra var ett kuvert med ett stort rött hjärta på.  Vem blir inte glad för det? :) Glädjen blev inte mindre när det låg en chokladbit i oxå. Det var en hälsning från Maria-Therese, varför var inte Brolle med i kuveret oxå ? :) Jag blev iaf otroligt glad för detta, och jag tycker att man borde få brev med röda hjärtan på lite oftare!

Dagens plus: Städat och klart

Dagens minus: En tiondel

Dagens fundering: När ska jag ut och resa egentligen?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0