Det är skönt att sluta tidigt!

Idag kunde jag åka hem tidigt från jobbet. Niorna är ju på PRAO och då så hade jag ingen lektion på eftermiddagen. Så vid 10.30-tiden blev det hemfärd. Strålande!

Idag har jag hunnit att handla, sova, promenixa, städa (litegrann), pyssla, hitta dies och klappa Fritz på magen. Bestämde tidigt att det skulle vara en slappardag idag, för det tycker jag att jag är värd. Jag skulle ju ta och bära upp grejer på vinden idag oxå, men de kom bara ut i hallen.....suck.... hinner väl det imorgon :) Har jag gått och blivit världsmästare på att skjuta upp saker och ting eller?

Julkortsproduktionen fortskrider så smått. Behöver nog lägga på ett kol om jag ska hinna med alla....


Här har jag använt den löjligt snygga embossingdien och embossat tunn kopparmetall. Lite mörkbrun akrylfärg fåt mönstret att framträda på ett annat sätt. Sedan har jag embossat granen med distressEP för lite härlig struktur. Sedan kostade jag på mig en glitterbrad. Jag köpte det paketet för typ 2 år sedan, men snålar med dem hela tiden. Helt knäppt för snart kommer jag väl att tröttna på dem....

Imorgon är det äntligen dax för lite fjäderboll med Anna. Det ska bli jätteskojigt, men kommer jag överleva? Imorgon är inte målet att vinna, utan att orka. :) Det ska även bli kul att träffa Anna igen, det var längesedan sist.

Dagens plus: Sluta tidigt
Dagens minus: trötthet
Dagens fundering: När ska jag lyssna klart på boken?


Kommentarer
Chruss

Så snyggt kort Agneta - embossingen blev ju superläckert!

2010-11-19 @ 09:40:19
URL: http://chruss.blogg.se/
Sara-SaGam

Gillar metallen. Var har du fått tag på den? Snackade med träslöjdsläraren, men han hittade bara tjockare...

2010-11-19 @ 20:20:12
URL: http://sagam.blogg.se/
Angela

Guuud så fint med metall-bakgrunden! Gillar!

2010-12-02 @ 19:11:30
URL: http://trivsammastunder.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0