Boktips #21 - Så länge vi båda andas

Så länge vi båda andas - Stephenie Meyer


Så till sist den fjärde boken i serien. Här finns det absolut inga gränser för vad som kan hända. ALLT är möjligt. Åtminstone om det gäller Bella och Edward. Det blir liksom bara allt allt allt, och lite till här.

Jag har hört från elever att även denna bok ska bli film. Hur ska detta bli möjligt tänker jag då?

Självklart gillar jag även denna boken, och stundom så skulle jag vilja ha en fortsättning, bara för att få veta hur det blev med allting. Men samtidigt, nu räcker det! Det brukar ju heta att man ska sluta när man är på topp, det borde varit boken före denna. Men självklart måste man läsa den här boken med.

För alla som inte är helt nöjd med SUPERlyckliga slut är nog denna bok (och hela serien för den delen) inte det bästa man kan läsa.

Nåja, trots detta har det inte hindrat mig från att läsa hela serien två gånger.

BETYG:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0