Tim Holtz....

Har kikat in på hans blogg och jag är verkligen förtjust i det han nu släpper i sin line. Han har som vanligt gjort helt underbara stämplar. Om jag bara hade råd skulle jag käpa dem på en gång! :) Men denna gång har han även laddat upp med snygga embossingfoldrar, helt ljuvliga dies och ganska snygga papper. Man vill liksom bara ha det. Jag förstår inte riktigt var han får sin inspiration ifrån. Okej, jag ser det jag med, det är samma mönster på många grejerna. Det är ju det som är finessen på något sätt.

Ska bli spännande att se vad priset blir på dessa grejer, det blir väl dyrt kan jag tro. Han är ju mer hipp nu än vad han någonsin har varit.

Nu har jag fått lite foton från Andrea. Ja, vi gör som vi brukar.....ser inte kloka ut :)







Kommentarer
Sara-SaGam

Tänk den där Tim! Jag har massa av hans godsaker med mig hem från USA. Får se vad jag kan hitta på med dom..

2010-02-07 @ 17:47:12
URL: http://sagam.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0