Boktips #15 Fyrvaktaren

Fyrvaktaren - Camilla Läckberg

Jag har ju läst alla andra Läckberg-böcker och tyckte väl att jag borde läsa även denna. Tyvärr inser jag att jag har börjat tröttna på hennes böcker... Denna boken hade ju en bra grund-story, men det blir för mycket av allting. ALLT ska vara med och det knyts inte ihop ordentligt på slutet. Visst var den bra, visst grep den mig och jag ville verkligen läsa klart den. Men sedan efteråt kändes det lite.....tja.....jag vet inte. Intetsägande kanske? Det sägs att detta är Läckbergs bästa bok, jag tror inte jag håller med. Jag var mer förtjust i början. Kan det vara som så att jag tröttnat på att böckerna är så lika varandra?

Nåja, läs den och njut. Lägg den åt sidan och gå vidare. Jag kommer inte ägna den någon mer tanke iaf.

Betyg:


Kommentarer
Chruss

Precis samma tanke om boken här - det gick fort att läsa men ändå så kändes det inte som det skulle mot slutet....

Men, man blir en erfarenhet rikare ändå.

2010-01-28 @ 08:40:27
URL: http://chruss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0