Mycket snö

Det är inte bara i år som det är mycket snö. Jag hittade ett foto på sommarstugan, fast istället på vintern. Detta är från den snörika vintern 1965-66. Det är konstigt att se sommarpardiset med så mycket snö. Det är ju så sällan som vi är ute i stugan på vintern. Men de gånger vi varit det så är det ju mysigt. Älskar elden i kakelugnen och det tysta lugnet utanför knuten....

Här har jag provat det där knasiga med att ha olika fonter på LOn. Det är ju en 8x8 LO Så det blev ganska små fonter. Det känns bra att ha både stora och små alfabet när man göra så mycket i olika storlekar och former. Har köpt ett nytt alfabet som är så sjukt snyggt. Hedi Swapp från qk. Lite tråkgit att limma, men det är det verkligen värt. För alla som har Ginger så vet ni vad jag menar :)

Det är konstigt när jag tittar på fotot på min LO. Där ser ju allt snett och vint ut, men på originalet så är det inte alls så. Ja jo, kanske lite, men inte så himlans mycket. Hur kan det bli så egentligen?

Ska använda dagens snöstorm som anledning till att sitta inne och scrappa hela dagen.:)

 



Kommentarer
KatarinaR

Så snyggt!

Jag gillar när andra använder olika typsnitt, men är lite dålig på att testa själv.

2010-02-21 @ 20:41:16
URL: http://katarinaspyssel.blogg.se/
Sara-SaGam

Hoppas du haft en härlig scrappadag inomhus!



Och visst minns man en och annan vit vinter från 70-talet!

2010-02-21 @ 23:33:40
URL: http://sagam.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0