Påsken är liksom förbi

Påsklov. Ja, det är ju det nu. visst är det skönt att ha lov. Men tyvärr har jag dragit på mig en förkylning. Kan kanske bero på att jag satt ute hela påskaftonen i solen och läste bok och tittade på när brorsbarnen hade vattenkrig :) Solen värmde verkligen och det var otroligt skönt. Eller oxå kanske jag kan skylla förkylningen på brist på C-vitamin? Stress? Eller kanske skitsamma och bara tänka på att det snart går över. :) Passar iaf på att dricka av mitt nyinköpta ingefärste som är supergott. Tyvärr har affären där jag köpte det stängt (för alltid) men det borde ju gå att hitta det någon mer stans.

Påsken firades i mina föräldrars stuga tillsammans med familjen. Försökte fota alla brorsbarnen så jag kan scrappa dem. Ska försöka framkalla lite foton redan imorgon. Lika bra att få det gjort. Självklart blev den en hel del foton på annat oxå, de kan ju bli framkallade de med. Kanske inte alla dock....

Det var en trevlig och lugn påsk, om man bortser från att min ena bror verkligen gjorde det tydligt att han avskyr mig. Så det blir nog inte så många fler sammankomster där hela familjen är samlad... Jag orkar inte bli ledsen fler gånger. Man får väl försöka väga den känslan mot saknad och jag vet inte hur man ska kunna välja...

Jag passade även på att träffa vänner och det är alltid trevligt. Små planer inför sommaren drogs försiktigt upp, vi får väl se vad det resulterar i. Nu när våren verkligen har kommit hit så känns det som om det verkligen kan bli sommar i år igen. Ett tag var jag faktiskt lite orolig...

Jag har gjort en LO med något märkliga foton. Det är ju inte var dag som det sitter ett skelett parkerat i en fåtölj på ett tak... Men jag vet varför det hände och det räcker ju med det :)


Dagens plus: Leka affär
Dagens minus: Jag skrev inga omdömen
Dagens fundering: Har Fråga-chans-lappen verkligen dött ut helt och hållet?


Kommentarer
Annelie

Läckert på roliga foton! Vad gjorde skelettet där??



Kram

2010-04-07 @ 23:04:51
URL: http://www.tigerfamiljen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0