Jag har gjort ett par kort

Började med att göra ett Grattiskort till en kmpis som har fyllt år. Hon gillar blått så jag gick till pappers-spill-högen och rotade och hittade många bitar av favoritpapper. Fotostämplen är från Stampsmith och textstämpeln är embossad och den är från Nordic Art Stamps.



I söndags var jag och träffade Judith för första gången. Jag var dock lite osäker på om det var Judit eller Judith. Jag stansade dock ut ett h bara för att och tog med mig det och limflaskan. Har det gått för långt då? :) Jag har använt stämplar från Octoberstamps, Stämpelgården och CherryPie. Jag som inte är sådär rosa av mig gillar de två nya rosa distressdynorna.... Konstigt det där :)

 

Helgen var lite märklig. Det gick så mycket tid till ingenting på något konstigt vis. Partaj i Säffle på fredagen = övernattning = inte hemma förrän sent på lördagen. Det känns som om hela helgen rasade iväg i snabbt tempo, men oj så skoj vi hade det. Mer sånt tycker jag. Vi startade med bowling, vilket inte är min starka sida direkt. Har väl spelat 4 gånger i hela mitt liv. Men i fredags drog jag till med att göra strike för första gången, gissa om jag blev stolt för en sådan liten grej :) Efter detta följde vin, sång och dans, urtrevligt. Mycket prat med trevliga människor oxå, vill göra om det igen.

 

Nu är det redan tisdagkväll, imorgon är det IUP-samtal på jobbet så då går hela den kvällen och vips så är det helg igen. Ja, i den här takten så är det snart sommarlov! :)

 

Idag var det dags att besiktiga bilen. Efter att ha bytt skyltbelysning på bilen igår så var jag nöjd. Befarade att de skulle säga något om bromsarna och vindrutan som har fått sig ett bamsestenskott. Bilen har inte körförbud men jag måste byta vindruta innan nästa gång. Det tänkte jag lyxa till med när jag får tillbaka pengar på skatten. Skönt att boka upp pengarna redan så de inte ligger orörda. Eller som Daniel säger 'Pengar är runda för att de ska rulla!'...

 

Dax att rätta biologiprov, det blev ju inte gjort igår när jag lekte bilmekaniker istället.

 

Dagens plus: Mina elever

Dagens minus: Slå lilltån i tröskeln

Dagens fundering: Är Prison Break värt att köpa?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0