Boktips #12 - White Line Fever

White Line Fever - Lemmy Kilmister

Vet egnentligen inte varför jag började med denna bok. Jag är ju inte direkt någon fan av Motörhead... Men men. Om man är en fan av Motörhead så får amn garanterat ut mer av boken än vad jag fick. Visst var den lite rolig här och där. Men oxå väldigt tragisk med alla berättelser om knark och brudar och sådär. Vem vill leva ett liv som Lemmy gjort? Självklart skerv han oxå mycket om Motörheads skivor, låtskrivande och medlemmar under åren. För mig är det bara namn som swischar förbi....

Vet inte vad jag hade förväntat mig av boken, men mer än detta...... Men som sagt, en Motörhead-älskare får säkert ut mer av den....

Betyg:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0