Ny vecka

Jaha ja, då var det måndag igen. Det är så galet och jag är så otroligt stressad och jag vet inte vad det är som händer. ska det verkligen vara så? Jag försöker varva jobbet med pyssel för at stressa ner, det funkar väl sådär kan jag säga. Men jag får ju lite gjort :)


Har gjort i ordning en pärm som vi ska ha i mitt arbetslag.


Det här är ett block som bara jag ska använda :)


Här har jag gjort ett kort med CherryPie-stämplar. Skickade in det i en tävling hos Papermaze, men hade ingen tur där kan man väl säga. Men vad gör det när jag blev väldigt nöjd med kortet? ;)

I helgen umgick jag lite med Anna och Mattias. Nu kan man säga att de har flyttat. För i helgen som kommer är det deras sista helg i Karlstad och då är jag i Göteborg på Scrap- och Stämpelmässa. Det känns konstigt att de flyttar, jag är ju så van vid att umgås med dem. Visst håller man kontakten, men visst tappar man den ibland? Livet är konstigt och livet förändras.....

Har börjat att allvarligt fundera på att skaffa mig en ny katt. Sixten har varit borta i nio veckor nu.

Dagens plus: Härliga elever
Dagens minus: Fotsvettsmannen ställer saker och ting på sin spets
Dagens fundering: Ska man skaffa sig kattunge?



Kommentarer
Anonym

Vet du hur man lägger till en ipod på sin blogg sida?

2008-12-23 @ 21:35:12
Anonym

Vet du hur man lägger till en ipod på sin blogg sida?

2008-12-23 @ 21:35:12
Anonym

Vet du hur man lägger till en ipod på sin blogg sida?

2008-12-23 @ 21:35:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0