Nu är det höst!

Jag hör inte till den skaran som sörjer att sommaren är slut. Jag älskar hösten! Jag tycker om att se träden skifta färg, jag tycker om de mörka kvällarna, jag tycker om regnet. Men jag tycker inte om de mörka morgnarna. Men säg det som bara är gott och inget ont!


Min plan var att komma ikapp under helgen, och det har faktiskt gått riktigt bra. Jag har sovit mycket, precis så mycket som jag behövde (tror jag). Jag har pysslat lite, skulle gjort mer men det kom lite annat emellan. :)

Har två kollegor som fyller år snart, så jag har gjort ett par grattiskort till dem som ska komma från kollegiet.


Passar väl perfekt till en MC-kille som fyller 51? :)


Till en tjej som fyller 34. Det blev lite platt och färglöst, kanske gör jag om det tills det behövs....

Sedan har jag suttit och gjort färgprover på adirondacks akrylfärger. Jag förstår inte varför inte alla vill använda dem. De är ju så helt underbara att måla med.

Nåja, i helgen har jag oxå hunnit att ta tag i mitt liv, jag har även städat (men inte dammsugit), handlat (men ingen jacka trots att jag behöver en), fått lite ledtrådar om mitt Vita Stenen upddarg #1.

Dagens plus: Jag skriver brev för fullt
Dagens minus: Att helgen redan är slut
Dagens fundering: Varför är världen så orättvis? A, jag tänker på er....massor. *KRAM*


Kommentarer
Gunvor

Läckra kort Agneta!



Kram, Gunvor

(som oxå älskar hösten)

2008-09-15 @ 19:48:51
URL: http://gunvors.blogg.se/
lenislenis

Härliga kort! Men det första var ju bara sååå läckert! Varifrån kommer den tuffa stämpeln?

2008-09-15 @ 23:55:13
URL: http://lenislenis.blogg.se/
Nettan

Jätte härliga kort, dom blir säkert glad dina kolleger,

Titta gärna in i min blogg

Nettan

Sara - SaGam

Åh, jag gillar också hösten supermycket. Tycker den är riktigt vacker!

2008-09-16 @ 21:52:18
URL: http://sagam.blogg.se/
sussilull

Hösten är ju helt underbar med alla härliga färger som man kan få massor med inspiration ifrån. Håller däremot med dej om morgnarna...tänk att det ska vara så trögt att kliva upp på hösten..

Stämpeln med mc-bruttan passar ju utmärkt till en kille på . Bra val!

2008-09-17 @ 21:51:41
URL: http://www.sussilull.bloggagratis.se
Inger

Vilken läcker MC-tjej! Härligt kort. Jag har gjort en storbeställning på de akrylfärgerna nu, skall bli skoj att testa dem!

Förresten är textstämplarna färdiga och bild finnes i min blogg ifall du är nyfiken!

Och jag älskar också hösten, detta är en sådan underbar årstid.

2008-09-23 @ 15:57:45
URL: http://ingerinspirerar.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0