Jag glömde ju paketet

Jag gjorde ju ett fint paket till H som fyllde år i söndags.


Det där alfabetet är ju hur fint som helst. Mademoiselle....skulle gärna köpa ett om jag hade pengar över, men hur ofta har man det? De pengar jag hade över gick åt att byta avgassystem på bilen. Oj så skoj! Nåja, att slå in paket är riktigt skojigt och man kan göra så mycket. Jag kommer att hålla kurs i detta på Mazzarin i början på november. Det gäller bara att prova en massa grejer och våga. Att ha fina papper är oxå viktigt så klart. Ofta har ikea bra och billiga och snygga papper....jag har hört rykten om att de har fått fram sina julgrejer....kanske borde man svänga förbi och kolla...när man har fått lön.....eller så :)

Jag har fått ett litet kort gjort oxå.

Här har jag använt mig av stämplar från Stampsmith, Octoberstamps och Catslife Press.

Jag har även gått med i Scrapopol på scrappa.com. Det är perfekt med lite lagom utmaningar på ett kul sätt. Det funkar typ som monopol, emn med utmaningar på olika rutor. Mitt spelbräde ser ut såhär just nu.


Jag har hamnar på Stämpelvinden och det betyder att jag ska Häng på en utmaning på ismaki.wordpress.com. Jag har redan idéer och jag har kort som jag 'måste' göra.

Jag har även anmält mig till årets stämpelstafett på Stämpelsnack. Nu gäller det bara att jag orkar hänga med på allt. Det är ju inte direkt som så att november är helt sysslolös :) Men jag, Maria, Helene och Lena har pratat om att träffas för att pyssla snart och det vore kul.

I helgen ska jag nog träffa mina kompisar i juntan (militärjuntan i Säffle ;) ) och det vore jättekul. Umgås är skojigt. Annars är helgen än så länge obokad, kanske ska man bara ladda inför kommande helg när det är mässa och det är jobb som gäller hela helgen. Men kul jobb är väl bra och snart är det Höstlov i Säffle. Tiden går sådär fort....

Nu har jag och J bestämt oss för att köra badminton på fredagar, så nu ska jag boka tillbaka min och Annas gamla tid. Det blir bra det. Börja helgen med badminton och avsluta helgen med badminton. Har nämligen upptäckt att man inte bara kan sitta hemma och äta om man vill gå ner i vikt....

Har lagt till en ny länk idag, Ami bloggar igen.

Dagens plus: Knarrandet av skinnjacka
Dagens minus: Tröttheten
Dagens fundering: Är det inte dax för partaj snart?


Kommentarer
Ulrika

Vilket fantastiskt paket!



Tack för kommentaren i min blogg! Snöflingestämpeln du undrade över kommer från Magnolia.

2008-10-14 @ 23:14:46
URL: http://ullespyssel.blogspot.com/
Anna

Jag saknar dig! Vill dricka te och slappa i din soffa!

2008-10-15 @ 16:20:02
Lisbet

Hej!



Jag har smitit från allt och är ute på bloggrunda från bloggen; http://minbloggrunda.blogspot.com/. Sprid den gärna till andra.



Det var länge sedan jag tog mig tid att riktigt surfa runt. Jag har till sist scrappat lite papper och gjort några bokmärken och post it – lapps album.

Välkommen in till mig och titta;

http://articsisters.blogspot.com/



Ha det bäst

2008-10-15 @ 18:37:37
URL: http://articsisters.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0