Jag har fyllt år

Igår var det födelsedag att fira. Men jag orkade inte ens fira. Hur låter det? Jag är rätt trött på helgerna eftersom mitt jobb suger musten ur mig. Men i fredags blev det ingen badminton eftersom J var bortrest. Då passade jag istället på att fika med M och L. Det var så klart väldigt trevligt, även om jag kände mig som en urvriden disktrasa.

På lördagen var det då dag för födelsedagen. Jag har fått grattiskort i brevlådan (dock inte på lördagen.)


Detta fick jag från J, med en finfin ring. Jag tycker om att hon är "min vapendragare och bakelse" :)


Från mamma och pappa fick jag en fin ros i sammet. Fick en massa fina presenter, bok, parfym, strumpor, raggsockor och självklart en chokladkalender.


Från C dök detta kortet upp. Hoppas på att kunna träffa henne i jul, det vore jättekul. Men det är ju det där med att få tiden att räcka till allt oxå, både för henne och mig.

Jag fick även ett kort från M, men det var ett foto på mig själv så det visar jag inte här :). Jag fick oxå en fin fågel-die till revolution och en av de nya distress-stickleserna (eller vad det heter i plural).

Så det var en trevlig skörd med kort och presenter. Det kom även telefonsamtal och en massa sms. Telefonsamtal som förvånade mig och sms som förvånade mig piggade upp tillvaron. Tack alla som kom ihåg mig :) Jag gick en sväng på stan för att köpa mig en ny halsduk, letade efter en petrolblå, men hittade ingen som tilltalade mig. Kanske kan jag sticka en själv när jag har jullov? Sticka är ju kul faktiskt.

Idag har jag gjort det sista i Stämpelstafetten på Stämpelsnack. Det är kul att hålla på, men det är även skönt när de tär slut. De sista bidragen är inskickade och det känns bra. För mitt lag, Akrylerna, har det inte gått så himlans bra om man ska kolla på finalplaceringar. Men det är väl inte allt? Jag har gjort några julkort, men jag behöver göra ett gäng till, ska fixa det under veckan är min plan, vi får väl se hur det går.

Så har jag varit och spelat badminton oxå. Men vi spelade inte så mycket, vi pratade mest. :) Men det var väldigt kul att spela, speciellt eftersom det inte blev något spel i fredags.

Jag borde ha gått på stan idag när det var skyltsöndag och allt, men jag vaknade sent och kom aldrig iväg....

Jag har ju haft paketinslagningskurs på Mazzarin oxå. Det var jättekul.

Här står jag och visar hur man klär en kartong och får snygga hörn. Använde ett svart papper med läderstruktur, gud vad snyggt det var!


Här är paketet klart, har använt mitt washington som är så snyggt och stansat ut mitt eget namn (ego-trippen fick en skjuts!). I varje snöstjärna på papperet sitter en rosa blingsten. Bandet matchar inte helt bra, men det är otroligt läcker färg på det. Sedan så sitter det även fast en metallblomma på paketet (den fick jag hjälpa att göra, min såg ut som något konstigt.....långt ifrån en blomma......) Jag blev väldigt nöjd iaf. Önskar jag har ork att göra fina julklappar till alla i år.

Dagens plus: Jag har adventspyntat min lägenhet och det blev jättefint.
Dagens minus: Helgen är redan slut.
Dagens fundering: Var går gränsen?


Kommentarer
Tesa

Grattis i efterskott :o)

2008-11-30 @ 22:08:47
URL: http://tesapysslar.blogg.se/
stina ~maräng~

Grattis lite i efterskott :D

Ditt "kurspaket" ser ursnyggt ut!

kram! stina

2008-11-30 @ 22:16:12
URL: http://stinamarang.blogg.se/
Lena

GRATTIS i efterskott, skäms som en hund...

2008-12-01 @ 13:02:15
eldh

Grattis i efterskott Agneta! /Elin

2008-12-01 @ 13:34:11
URL: http://eldh.blogg.se/
Marie

Grattis i efterskott. Hoppas du fick en mysig födelsedag med massor av paket.

2008-12-01 @ 17:46:53
URL: http://www.mariesbloggsida.blogspot.com/
ulrika_m

Jag instämmer i kören ovan, grattis i efterskott! Supersnyggt paket, tänk om man kunde slå in klapparna så tjusigt!

2008-12-01 @ 17:50:24
URL: http://ulrikascreativecorner.blogspot.com
Jaana

Grattis, gratis från mej, som alltid inspireras av dej !

2008-12-01 @ 18:30:53
URL: http://annuenpysselblogg.blogspot.com/
VeronikaP

Nej, sk*t, jag hade tänkt skicka dig ett kort! Jag trodde att Birthday.se var min räddning... Men tydligen fungerar den sidan inte fullt ut!

Men jag tänkte på dig i fredags när jag kom hem från Pappersarken...



Ha det så gott!

2008-12-03 @ 22:38:11
URL: http://veronikap.blogg.se/
Annelie

Stor grattiskram i efterskott!!



Kram

2008-12-04 @ 09:07:37
URL: http://www.tigerfamiljen.se
Marianne

Hej Agneta!

Gratti säger även jag.

Jo, jag tror att jag kommer på söndag. tror också jag får Karin med mig. Det skulle vara roligt att få träffas!

2008-12-04 @ 21:12:47
Karin

Grattis i efterskott! Hade tänkt att gå den kursen, men det blev inte så tyvärr. Vad fint paketet blev!

2008-12-10 @ 19:36:20
URL: http://karinsvarldar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0