Återigen söndag

Så nu har ännu en vecka gått. Jag har hunnit med en hel del.

I måndags var det fika med F. Det var trevligt och vi var överens om att vi borde fika oftare. :)

I tisdags hade jag julkortskurs på Mazzarin. Det är verkligen jätteroligt att hålla i kurs. Ser fram emot nästa kurs, men då är det inte julkort, utan paketinslagning. Det ska bli spännande det med.

I onsdags var det tvättstuga hela kvällen. Hur kul är det egentligen då?

Torsdagen ägnade jag åt att vara på kurs hela dagen. En väldigt bra kurs även om han som höll i den inte var världens roligaste. På kvällen var jag och M på bio. Vi såg på nya Bond-filmen. Det var en bra film, men jag blev ändå besviken. Handlingen var väl inte helt utvecklad utan det var mer action, blod och dödande som var det viktiga.  Men Bond är ju ändå alltid Bond :) Och det är ju trevligt att gå på bio oxå.

Fredagen var en riktig skit-dag på jobbet. USCH! Jag pratade med rektorerna precis innan jag gick hem och jag var helt matt när vi åkte hem. Jag undrar just hur allt detta ska sluta. Sedan spelade jag och J badminton. Shit! Hon kommer snart dänga mig....jag måste smygträna lite på något vis.....

Lördagen ägnade jag åt att städa och läsa och pyssla. På eftermiddagen kom V hit och vi käkade och drack vin och snackade skit. Det var jättetrevligt.

Söndagmorgon vaknade upp med halsont och nästäppa. Ska det bli sån skit nu alltså? Jag och V åkte till IKEA. Jag köpte två hyllor till mitt pysselrum som jag hoppas få hjälp med att sätta upp. Jag har lagt ut mina fiskkrokar iaf. V köpte tårtfat och kattleksaker. Det vankas snart nya kattungar hemma hos henne...

Det var väl min vecka i stora drag. Jag har gjort lite kort oxå. En del till Stämpelstafetten, så de kan jag ju inte visa här. Det jag kan visa är detta


Här är ett kort där jag skulle jobba med komplement-färger. Jag valde blått och orange. Det kom till användning på en gång. Köpte en flaska av blossas årgångsglögg och den är ju blå och fin så det matchade väldigt bra. R som var mottagare blev jätteglad. Det var värt mycket.


Här har jag gjort ett kort där man inte fick använda mönstrat papper.

Sedan har jag scrappat en LO. Långsamt långsamt i snigelfart!

Här har jag gjort en LO om Anna och Mattias som är goda vänner men som tyvärr flyttat till Stockholm. På tagen som är bakom fotot har jag skrivit om vår vänskap. Ja det var väl det.

Dagens plus: Mina finfina hyllor som kommer göra allting mycket finare i min pysselvrå
Dagens minus: Att jag gjorde J så besviken, hoppas han är på bättre humör imorgon (och att jag oxå är det)
Dagens fundering: Vilken förvaring är bäst?


Kommentarer
Marianne

Hej agneta!

måste skriva några rader. Kollar ofta in här men är dålig på att lämna avtryck. Så du ska fixa till din pysselvrå. Det gjorde vi för ett taf sedan. Tyvärr blev det inge roligare att pyssla. Har faktiskt tappat lusten. Jag är "periodare" i det mesta jag gör. Undrar vad som blir nästa grej......

Karin vill gå på paket ins.kvällen men har inte fått någon mer att nappa än. Vore ju kul att träffa dig men det är så mycket framöver.

Kam på dig!!

2008-11-10 @ 22:18:37
VeronikaP

Svar på dagens fundering: någon annans.

2008-11-10 @ 22:32:47
URL: http://veronikap.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0