Stress

Det finns visst något som heter positiv stress, jag har nog halkat förbi den gränsen och är och sniffar på den negativa stressen. Inget bra alls känns det som i kroppen. Men men, jag tror att lite vitt vin på Maris balkong imorgon kan göra allting bra igen. Eller oxå är det bara att umgås med Mari, Eva och Camilla som gör alltin skoj, det ska bli väldans kul iaf.

Pysslandet ligger inte på tork, även om jag har lite att visa, jag skapar LOs var och varannan kväll, men jag kan ju inte visa dem ännu, men det kommer var så säker. Kan visa några kort jag har gjort så länge.

image659
Ett student kort till Jeanette (inte helt otippat). Uppgiften var 'glammigt och gärna leopard', det blev zebra istället och lite glitterglammigt. Beställaren är nöjd iaf.

image660

Här är oxå ett studentkort. Jag hade tänkt mig att ha ett stämplat motiv på kortet, men så tyckte jag papperet var så otroligt fint att det fick räcka. Bokstäverna är qk Mademoiselle (Tack Maria för lånet). Ett enkelt kort som jag hoppas beställaren blir nöjd med.

image661

Ett grattiskort till Oscar. Embossade stjärnor och sedan vita thickers. Enkelt men ändå....

Jag har även hunnit att göra ett halsband till Anna som fyllde år igår. Jag hade andra planer, men de gick i stöpet. Ibland är plan B oxå en bra plan.

I tisdags var jag inbjuden till Mazzarin på en inspirationsträff. Det var superkul. Jag hade med lite stämplar och lite grejer och visade lite olika tekniker och lät andra prova. Det blev uppskattat och lyckat. Det kändes nästan lite skönare att göra på det sättet än att hålla i en regelrätt kurs. Det var mer avspänt det här. Folk hade med sig scrapsaker och det var inte så himla mycket fokus på mig. Det var skönt. Tiden flög iväg. Jag gjorde några kort där, men jag lämnade kvar dem som inspiration. Jag blev till och med inspirerad av mig själv :)

Nu ska jag sätta mig och rätta matteprov, oj så skoj.

Dagens plus: Jag har fått lite städat
Dagens minus: Det blev inte färdigt....
Dagens fundering: Hur ska tiden räcka till?


Kommentarer
Katarina

Vilka fina kort du gör!
Gillade speciellt studentkortet till killen. Med så fint papper behövs inte så mkt mer!

2008-05-23 @ 19:09:32
Angela

Jättefina kort! Gillar speciellt det i mitten!

2008-05-23 @ 20:24:45
URL: http://trivsammastunder.blogspot.com
Gunvor

Läckra kort Agneta! Tack för inspirationen!
Kram, Gunvor

2008-05-24 @ 17:48:17
URL: http://gunvors.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0