Inspirerad

Idag har det varit något av en inspirationsdag. Jag har idag påbörjat en fortbildningskurs i matematik och problembaserat tänkande. Det känns härligt roligt, och jag tror verkligen på den här idéen. Men i bakgrunden lurar ett stort MEN.... Jag ensam kan inte förändra världen.

Min plan var att gå till universitetet och hem igen för att få ihop lite steg, plan B var att cykla.....nu blev det varken det ena eller andra, skjuts dit och skjuts hem. Som tur var så var vi ute och promenixade på lunchen så jag fick ihop mina steg idag ändå.

Efter lite sms-kontakt med mina kollegor så förstod jag att det har varit en spännande dag på jobbet, undrar just vad som kommer hända imorgon..... Tjoflöjt, vad som helst kan hända (som vanligt....)

Nu ikväll var jag på pysselträff, hade med kameran men inga foton att visa, inte ett kort blev taget. Idag passade det bra eftersom jag var i Kalrstad på kurs, men annars är onsdagar en dålig dag, det blir nog inga fler träffar för mig, om inte något specieltl inträffar...

Jag har fått kort gjorda under veckan som varit.

 image653
Ett grattiskort, det distressade bakgrundspapperet är egentligen rosaglittrigt, men.... Stämplarna är från Lilla Pappersbutiken.

image654
Ett beställningskort till konfirmation. Jag gillar stämplen massor, den passar liksom till allt.

Dagens plus: Träffa P som är lika härlig som jag minns och som säger snälla saker.
Dagens minus: Det blev inte som jag trodde.
Dagens fundering: Är jag självisk eller bara helt galen?


Kommentarer
VeronikaP

Jättefina kort! Det vita bakgrundspappret ser ut som marmorstenar.... Läckert!

Sur på mig själv blir jag att jag inte kom på träffen igår, hade varit roligt att pyssla med dig.
Men jag jobbade till 17:45 och jag orkade helt enkelt inte... :-(
Och så kan du inte komma fler gånger.... :-(

2008-05-08 @ 07:55:26
URL: http://veronikap.blogg.se
TesaB

Tack för besöket i bloggen!!! *glad* Vilka helt underbara kort du gör, och så många fina fantastiska stämplar du har!!!! Har gått igenom många inlägg nu och hittar nya fina "vill-ha-stämplar" hela tiden.

2008-05-09 @ 19:15:30
URL: http://www.tesasscrap.blogspot.com
Gunvor

Å så fint kort med den vackra fjärilsflickan - jag blir bara kärare och kärare i henne så snart måste jag nog låta henne flytta hem till mig oxå.

Kram, Gunvor

2008-05-09 @ 19:38:00
URL: http://gunvors.blogg.se
Ingrid - Inola

Vilka fantastiska kort du gör! Även jag har fallit för den lilla fjärilsflickan - finns den att köpa här hemma eller har du beställt från USA? Soliga hälsningar från Gbg.

2008-05-10 @ 17:04:04
URL: http://inola.blogg.se
Ulrika

Otroligt fina alla dina kort. Även jag föll för fjärilsflickan och är nyfiken på var du har köpt henne.



kram Ulrika

2008-06-15 @ 00:05:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0