Allvarligt talat!

Nu är jag i Stockholm och har det bra. Min plan var att göra ett besök på Ljunggrens papper. Semesterstängt vecka 30. Jag blir så trött!!!!!!!!

Nåja, det finns en massa annat att göra. Idag har jag strosat runt på Söder och ikväll ska jag hem till en kompis på te och scones. Trevligt.

Det finns risk för regn imorgon i så fall håller jag mig nära hemma då oxå, annars tror jag att det blir gamla stan imorgon. Vi får väl se vad det blir.

Dagens plus: Jag är inte vilse.
Dagens minus: Huvudvärk
Dagens fundering: Var är alla bakelser?



Kommentarer
Gunvor

Nå, blev det något shoppat i Stockholm?



Kram, Gunvor

(som passerade Karlstad igår)

2008-07-26 @ 22:52:12
URL: http://gunvors.blogg.se/
Hellen

Agneta - jag hoppas du hittade några bakelser till slut!!! De är aldrig fel ;0)

2008-07-27 @ 20:34:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0