Så lite gör så mycket

Jag har blivit utmanad i en del bloggar om att berätta 7 sanningar om sig själv, jag har redan gjort den utmaningen, så denna gång står jag faktiskt över. Men utmana mig gärna någon mer gång.

Igår hade jag namnsdag. Inget jag firar och inget jag ens uppmärksammar. Men jag kan ändå berätta att jag blev glad av ett SMS från D. Att han hade koll på såna grejer förvånade mig lite, kanske just därför det kändes som om det SMS:t piggade upp dagen.

Jag har gjort klart mina inchisar i minglet på Stämpelsnack och jag har postat dem ikväll, så jag kan inte visa dem ännu. Vad är då detta? Jo det är små fyrkanter 1 x 1 inch (2,5 x 2,5 cm) och dessa ska det då stämplas på. Temat för minglet var svart-vitt. Jag tänkte att det skulle vara enkelt, men det var inte så enkelt som man kan tro. Det är en väldigt liten yta så det var inte det lättaste att få till. Men jag blev nöjd med mina och jag hoppas att mottagarna blir det oxå. Jag tror att jag ska göra en tavla med mina inchisar, om jag får tummen ur....

Jag har kort på beställning och jag har DT-kort att göra oxå. Men jag sitter mest apatisk i TV-soffan och får inget gjort. Vet inte vad det är, men det känns som om saker och ting bara rinner mellan fingrarna. Kanske dags att stanna upp och ta tag i saker och ting?

Dagens plus: Kontakten med C på jobbet som kan underlätta för mig en hel del. Tipp-topp!
Dagens minus: VÄNTAN, hur svårt kan det det vara att komma i tid?
Dagens fundering: Vad var det jag såg som jag tyckte var så kul, men som jag sedan glömde bort när jag skulle berätta det???


Kommentarer
carro

haha, skrattar framför datorn, varför? jag vet inte, det hände någonting roligt jag skulle berätta, men det har jag redan glömt.

det där händer mig HELA tiden.

2008-01-25 @ 22:23:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0