NYA STÄMPLAR

Var hos Åsa på Lilla Pappersbutiken i fredags och fick de nya stämplarna som kommer i dagarna. Kika in i webbutiken, snart finns de där. :) Jag har roat mig lite med de nya stämplarna (och gamla) alla stämplarna är denna gång från Lilla Pappersbutiken.

image565
En av två fina fotohörns-stämplar. Det gillar jag. Perfekt!

image566
En av de fina blommorna. Många fina blommor, cirklar och mojjar att leka ihop till något....

image567
Man kan alltid dekorera ägg.

image568
Cirklar är ju toppen, kan det bero på att jag gillar runda former? :)

image570
Knappar och band är ju himlans skojigt.

Nu är klockan strax efter läggdags så jag orkar inte skriva så mycket mer....men det kommer...jag lovar.

Dagens plus: Många plus idag, men att J ringde idag och tackade mig, det kändes skönt. Att det är bestämt fika-dejt med S. Att jag har träffat tjockis-M idag.
Dagens minus: Stollarna
Dagens fundering: När till och med en pessimist som jag kan se ljusglimtar borde väl alla andra oxå kunna göra det?


Kommentarer
Coma

Kalasfina kort! Gillar det nedersta riktigt mycket, både färgerna och upplägget :)

2008-02-19 @ 10:15:01
URL: http://coomaa.blogspot.com
Marja

Alltid läckra kort duu gör!! Gillar ju det med banden och knapparna

Kram Marja

2008-02-19 @ 10:26:34
URL: http://marjas.blogg.se/
Marianne

Jag har inte kommit på det där med knappar men det är ju så dekorativt.

2008-02-19 @ 17:31:07
Gunvor

Läckra kort Agneta! Särskilt det sista med knappar och band .... det rycker i shoppingfingret ;)
Kram, Gunvor

2008-02-19 @ 18:36:13
URL: http://gunvors.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0