Stämpelstafetten är avslutad

Det har varit 10 utmaningar i årets stämpelstafett. Här är mina bidrag.

Utmaning 1
- Skaffa ett lagnamn
Vi hette Akrylerna

Utmaning 2 - Det måste finnas ETT stämplat motiv och EN stämplad text på kortet. Samt att jag fick färgen GRÖN


Utmaning 3 - DEKORATIONER, Jag fick BLING


Utmaning 4 - Följ skissen


Utmaning 5 - Skapa ett kort med 3 stämplar


Utmaning 6 - "Tvättäkta" julkort med övervägande rött och grönt


Utmaning 7 - FORM, Cirkel. Baskortet får vara Kvadratiskt


Utmaning 8 - Gör en julgransprydnad! Chalkade kanter


Utmaning 9 - FreeStyle (Starka färger, egentillverkade dekos, lekfull stil)


Utmaning 10 - Gör ett receptkort med jultema!
 

Det var det! Det har varit en superrolig stafett och jag har jobbat ihop med toppentjejer som har pysslat så glittret yrt. Resultatet har inte kommit ännu, men vi kommer inte vinna, det blev "bara" en final för oss. Men vad gör det? Jag pysslar för min egen skull.

Dagens plus: Mumsiga karlar.
Dagens minus: Vita-stenen-uppdraget sket sig BIG TIME. Varför glömde jag bort fördröjningen på mobilkameran? Skrutt
Dagens fundering: Hur ska jag hinna med allt?


Kommentarer
Diana/Sayurii

Så mycket fina kort du gjort!

2008-12-06 @ 16:37:11
URL: http://dagenidag.blogs.se
lenislenis

Många fina kort du gjort! Min favorit är kort nummer 2 - det gröna.

Det har varit så kul att försöka gissa vem som gjort vilket kort i Stämpelstafetten och jag gissade faktiskt på dig när det gällde detta kort ;-)

2008-12-07 @ 20:29:54
URL: http://lenislenis.blogg.se/
netha

Dina bidrag är fantastiska, härliga färger och mönster.

Kramis

2008-12-07 @ 20:42:26
URL: http://nethas.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0