Svara med bara ett ord

1. Var är din mobiltelefon? FICKAN
2. Var är du? HEMMA
3. Ditt hår? UTSLÄPPT
4. Din mamma? TRANÅS
5. Din pappa? TRANÅS
6. Din favoritsak? SKIVSAMLINGEN
7. Vad drömde du i natt? MARDRÖM
8. Ditt mål? LYCKA
9. I vilket rum är du nu? ARBETSRUMMET
10. Din hobby? STÄMPLING  
11. Vad är du mest rädd för? DÖDEN
12. Hur vill du att ditt liv ser ut om sex år? BÄTTRE
13. Var var du igår kväll? HEMMA
14. Vad är du inte? IMPULSIV
16. Vad står överst på önskelistan? PENGAR
17. Var är du uppväxt? TRANÅS
18. Vad gjorde du senast? TVÄTTADE
19. Vad har du på dig? KLÄDER
20. Din TV? PÅ
21. Ditt husdjur? BORTSPRUNGEN
22. Din dator? PÅ
24. Ditt humör? TRÖTT
25. Saknar du någon? FOTSVETTSMANNEN
26. Din bil? SAAB
27. Vad har du inte på dig? SOLGLASÖGON
28. Favoritdjur? KATT
29. Hur var din sommar? SLAPP
30. Älskar du någon? JA
31. Favoritfärg? TURKOS
32. När skrattade du senast? NYSS
33. När grät du senast? FÖRUT

Jag kan ju inte låta bli att göra såna här saker....det går inte. Så nu vore det trevligt om du gjorde detta i din blogg oxå :) Lämna en kommentar och jag kommer och kollar :)

Dagens plus: Att allt funkade så bra på jobbet
Dagens minus: Att jag gjorde någon ledsen
Dagens fundering: Varför blir det fel när man ändå tror att man gör rätt?


Kommentarer
eldh

Jag har också gjort listan, den var dock inte på-pricken som din men ganska lik! Vad roligt att du ska hålla kurser på Mazzarin! / Elin

2008-08-15 @ 11:46:17
URL: http://eldh.blogg.se/
Karin

Nu har jag också svarat på frågorna. Sådant här är så roligt :)

2008-08-15 @ 23:49:45
URL: http://karinsvarldar.blogg.se/
Chruss

Tack för hälsningen på min 25årsdag :-DD

Hur har det gått med Sixten?

2008-08-16 @ 15:39:10
URL: http://chruss.blogg.se/
Marianne

Hej Agneta!

Om det är så att du funderar på att skaffa en ny katt så träffade jag 4 st godingar som sökte ett bra hem. De är 5-6 veckor 2 gråa och vita samt 2 beiga. Kommer inte ihåg kön.

Tråkigt att Sixter är en sån luffare.

Och du, det gåt att ha mer än en katt.

Kram kram

2008-08-16 @ 19:35:51
Chruss

Har gjort fylleriövningen på min blogg!

2008-08-17 @ 19:23:53
URL: http://chruss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0