Tre saker...

Ja Christine.....vad ska jag säga mer än... Varför det??? ;)

Tre saker som alltid finns i min...
Kyl:
Mjölk, sockerärtor, kattmat (till Sixten)
Frys: kycklingfilé, blåbär, matlådor
Skafferi: knäckebröd, balsamvinäger, pasta
Handväska: (använder jag sparsamt, men då finns...) tuggummi, penna, gamla kvitton
Sminkväska: mascara, rouge, eye-primer
Badrumshylla: smycken, hårborste, lotion
Tvättkorg: tvätt....
Skohylla: sneakers, mina nya stövlar (knappt använda) och lite andra skor...typ
Förråd: bildäck (sommar eller vinter beroende på årstid), min tvärflöjt, ett stort otympligt ekbord
Hjärna: planer, vilda tankar, problem
Jackficka: bilnyckel (finns aldrig mer grejer där inte!)
Kryddskåp: salt, timjan,peppar (och massor mer som man MÅSTE ha)
Balkong: (altan?) döda växter (ska bli något vinteraktigt nu men när???), stolar och ett bord
Barskåp: vitt vin, någon sorts skumpa, baccardi
Köksbänk: Tekokare, stavmixer, grytlappar
Fruktkorg: banan, äpple och gärna färsk ananas men den åker in i kylen så fort den är skuren i så klart...


Kommentarer
Rayanada

Great site keep up the good work

2009-05-25 @ 10:02:47
URL: http://rayanada.myblog.es


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0