You make me smile

TACK Elwa för att du gav mig denna award!

image501

Jag vill skicka denna till personer som får mig att bli glad!

Christine - Har alltid trevligt med dig och du får mig att skratta och le. Vad är viktigare än det?

Diane - Du sprider glädje och inspiration, tack för det!

Lena - Trots att vi går om varandra hela tiden nu finns du alltid där och det känns så skönt!

Marianne - Du har alltid ett smittande skratt över och det älskar jag!

Självklart finns det fler glädjespridare som smittar mig, men dels har de inga bloggar, eller de bryr sig inte om award-grejerna eller oxå har de redan fått denna award.


Kommentarer
Diane

TACK!!

2007-11-04 @ 23:30:37
URL: http://ladydiskapar.blogspot.com/
Christine

Tack! Jag blev jätteglad! Du är en pärla

2007-11-05 @ 17:32:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0