Redan söndag

Ibland känns det som om helgerna går så otroligt fort, men det är säkert bara som det upplevs. Precis som det bara upplevs att ljudet blir högre när det är reklam på TV....

Nu är det redan söndagskväll och jag har väl fått det mesta gjort som jag planerade. Det är väl mest det jobbrelaterade som fått vänta och det får vänta tills imorgon.

Igår hade jag en paketinslagningskurs och det är otroligt inspirerande att ha dessa kurser. Tänk vad mycket idéer det finns och så mycket man kan lära sig även om man är den som håller i kursen. Nu ska jag bara försöka ta tag i mina julklappar så kanske jag kan slå in ett par paket oxå. Problemet är att jag har tänkt jag ska göra lite julklappar i år, det är väl dax att sätta igång med det med.

Kan visa upp några alster från stämpelstafetten.

image519
Här var utmaningen att använda fyra stämplar (texter räknas inte som någon stämpel). Jag valde att göra ett gridkort, för det var ett tag sedan jag provade att göra det.

image520
Här skulle man bara använda dekorationer som börjar på G, jag valde Garn och Glitter.

När det gäller stafetten så har jag inte fått med något kort till final ännu, men jag funderar inte så mycket på det. Jag tycker att detta har varit (är) en otrolig utmaning åt mig själv och jag hoppas verkligen att det blir en till Stämpelstafett så småningom, jag är på direkt! Så jag vil passa på att tacka alla som röstar på mina kort och på alla snälla ord :)

När det gäller 'Du är precis...'-kortet i inlägget nedan så är swirlarna stämplar från Rhonna Farrer och de är stämplade med Adirondacks dyna Rust och sedan har jag fyllt i kanterna med vit penna. (Fick en fråga i kommentarerna nämligen :) )

Jag har hunnit göra lite som inte har med stämpelstafetten att göra. Ett kort till ett par som gifter sig.
image521

Imorgon är jag ledig och ska iofs jobba lite men ska även försöka leka lite med Lilla Pappersbutikens nya stämplar. Så nya att man inte kan köpa dem ännu, men de kommer snart till försäljning :) Ska även passa på att fika med Christine och försöka hålla mig hemifrån så mycket jag bara orkar. Imorgon ska de greja i badrummet, så klart och även spackla i mitt vardagsrum. Så nu har jag flyttat omkring mina grejer och det känns som om jag inta har något bra ställe att bo på. Nu är köksbordet belamrat med grejer och imorgon ryker väl vardagsrumsbordet oxå, jag får väl stå vid diskbänken och äta mat. Jag står ju där och borstar tänderna, tvättar håret, diskar, lagar mat och embossar så det är väl bara att fylla på listan :)

Dagens plus: En bra helg där jag tog hand om mig själv....typ
Dagens minus: Att jag inte tog mig för att gå själv på Skyltsöndagen
Dagens fundering: Varför säger folk 'Jag skulle behöva prata med dig om det här' och sedan hör de inte av sig på flera veckor?


Kommentarer
VeronikaP

Snygga swirlar, tack för svaret...
Jag känner allt igen några av dina kort också... Lilla Pappersbutikens blomma/snöflinga... :-) Och lussekatten förknippar jag med dig.... :-) VI kunde ha gått på skyltsöndagen tillsammans, jag kom inte heller iväg fastän jag ville....

2007-11-25 @ 22:37:50
URL: http://veronikap.blogg.se
Heléne R

Jobbigt det där med jobbet du! Vilka fantastiska kort du gör Agneta, det är alltid så himla kul att titta in på din sida och imponeras! Hoppas allt blir bra i din make-overed lägenhet och att fixarfrasse & målarhasse gör ett bra jobb ;-) Lyxigt att få nytt och fräscht... även om du får stoppa huvudet i diskhon titt som tätt ;-) Ha det gott!

2007-11-26 @ 09:53:53
Chruss

Härliga alster tjejjen! Vi höll på med röstningen på stämpelsnacket, därför for alla som galningar kors o tvärs o hann inte skriva.

2007-11-26 @ 13:31:46
URL: http://chruss.blogg.se
Christine

Hejs bruden och tack för mysigt fika! Du har inte funderat på att bada i diskhon?

2007-11-26 @ 14:33:51
URL: http://christineo.blogg.se
Jenny

Hejsan!
Hittade hit via scraptoppen.
Vilka fina kort du gör. Gillar kortet med dekorationer som börjar på G.
Hit in kommer jag att kika in fler gånger för inspiration! Tack!

2007-11-29 @ 08:05:30
URL: http://jennys-kreativasida.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0