Gillar du porr?

Så hette en teaterföreställning som jag var på idag med årskurs 8 (årskurs 9 fick gå en timme senare :) ) och jag visste inte ritkigt vad jag skulle förvänta mig. Man har ju varit på en del usla föreställningar och en hel del bra så det kunde bli vad som helst. Som tur var blev det toppenbra. En dialog som lyfte fram en hel del bra frågor när det gäller just porr. Finns det bra och dålig porr? Är det okej att gilla porr? Ser tjejer och killar olika på porr. Ja som sagt, det var mycket att fundera på. Eleverna gillade oxå föreställningen då de faktsikt var tysta och var uppmärksamma.

Annars har det inte hänt så mycket på jobbet idag, hade inte mycket lektioner men fick en hel del gjort ändå. Att jag har haft lov kändes inte ens....

När jag väl kom hem från jobbet så låg där en lapp från fixar-frasse. De ska renovera mitt badrum. Det är ju superskojigt. De beräknar att det ska ta minst tre veckor och det kommer 'uppstå en del praktiska problem'. Jag antar att de menar att det är ett problem att jag blir utan badrum i minst tre veckor.... Imorgon ska jag ringa Bengt (det var inte Alsterlind....) och vi ska då 'diskutera hur vi bäst löser dessa' (praktiska problem alltså...). Jag har målat upp ett par skräck-scenarion redan.....

Jag har inget pyssel att visa upp, trots att jag har gjort en del. Jag är med i Stämpelstafetten 2007 på Stämpelsnack. Där jag ingår i ett lag tillsammans med Ann-Louice, Mumlan, Leamon och Fiffinurlig. Vi är klara med 2 utmanignar och har nu satt tänderna i den tredje, det är otroligt inspirerande att jobba ihop med så duktiga kortmakare. Men det gör oxå att allt mitt pyssel blir lite hemligt, men det ska nog hinnas med något lite då och då...tror jag :) Har gjort en swap som jag heller inte kan visa ännu....hopplöst :)

Nu ska det bli lite te och TV och en massa funderingar.

Dagens plus: Söta pojkar som är så trevliga att det pirrar i magen.
Dagens minus: Födelsedagsfest kan jag ju glömma.
Dagens fundering: Hur tar jag kontakt på bästa sättet?


Kommentarer
Viktoria

Var dig själv.. så tar du lättast kontakt. Du e ju så naturligt humoristisk och snäll. Vifta lite me ögonfransarna och utstråla självsäkerhet men inte dryghet :-) Kram Viktoria (Papper&Sånt)

2007-11-08 @ 10:05:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0