Varför bra 24 timmar på ett dygn?

24 timmar räcker inte längre, jag måste ha fler timmar. Stressen har nu slagit till med full kraft, rakt i magen liksom. Jag ska göra än det ena än det andra och jag hinner varken det eller det. Kanske kan man lära sig att nej? Nåja, det går snart över (om en månad typ) och det finns de som har det värre när det gäller mycket. Så vem är jag att gnälla?

Jag har idag gjort ett beställningskort.
image326
Ett härligt grönt kort med stämpel från Magnolia.  Så är det mina härliga Frankie-bokstäver oxå. Åh vad jag tycker om dem!

Imorgon är det friluftsdag på jobbet. Jag har blivit ansvarig att lära eleverna lite eldvett, det kan ju bli spännande. Ska ta och läsa igenom materialet nu och se vad det blir. Hoppas på fint väder, för då kommer det bli en finfin dag på Duse. Har laddat batterierna till kameran så det kan nog bli ett och annat kort oxå.

Dagens plus: Jag har världens bästa mamma
Dagens minus: Jag har trasslat in mig i något jag inte kan reda ut (tror jag)
Dagens fundering: Jag borde kunna vinna mer än förlora! Sluta vara en fegis!


Kommentarer
Chruss

Eldvett? Ja...det kan nog behövas, en del eldar ju utan vett ;-D.
Ha det bra - vi vill se bilder sen!

2007-05-23 @ 07:52:33
URL: http://chruss.blogg.se
Chruss

Du, fick min Ett trykk idag - grattis till dina fina kort!

2007-05-23 @ 18:49:06
URL: http://chruss.blogg.se/
Annelie

Här är en till som vill ha fler timmar/dygn. Tänk så mycket mer pysseltid man skulle få då.
Hoppas det lugnar ner sig iom sommarlovet.
Kram

2007-05-24 @ 10:43:20
URL: http://www.tigerfamiljen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0