Jag blev ju utmanad....

Annelie sa att hon hade en liten utmaning på sin sida, hur skulle jag kunna motstå???

Tre saker som skrämmer mig:
Spindlar

Konflikter

Nedskärningarna på mitt jobb

Tre personer som får mig att skratta:  (idag)
Micke
Ronny
Eva

Tre saker jag älskar:
Min familj
Min katt
Mina vänner

Tre saker jag hatar:
Försöker att inte hata alls men...
Spindlar
Mobbing
När folk inte förstår mig

Tre saker jag inte förstår:
bilar
kepsar
rasister

Tre saker som finns på mitt skrivbord:

pennor
dator
vattenflaska

Tre saker jag gör just nu:
bloggar
lyssnar på musik
tänker på...en jag känner

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
skaffa barn
se pyramiderna
skriva en bok

Tre saker jag kan göra:
göra kort
köra bil
umgås med nya människor

Tre saker jag inte kan:
svetsa
förstå ryska
stå på händer

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
din inre röst
Lars Winnerbäck
de som har något att berätta

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
Teckna
Att inte oroa mig för saker jag inte styr över
Fler språk

Tre favoriträtter:
Grillat
Rårakor
En smaskig kycklingsallad med cambozola och valnötter och bacon och lite till

Tre utmanade:
Christine
Anna
Mattias

 


Kommentarer
Annelie

Jag visste väl att du inte skulle kunna motstå ;-)

2007-05-08 @ 11:27:21
URL: http://www.tigerfamiljen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0