EFIT - 18 mars 2007

Så var det åter dags för en EFIT-dag i mitt liv.


09.00
image237
Vaknade i ett regnigt Ulricehamn.

10.00
image238
Jag och Eva byter lite VV-recept med varandra.

11.00

image239
Jag sitter i soffan och slappar medan Eva fixar lunch.


12.00

image240
Sparris-soppan smakade utsökt.


13.00
image241
Så kom Per och det blev lite fika. Mikael bar dock in pellets istället

13.45
image242
Efter en stunds hagel och snö var det dags att åka hem mot Karlstad igen.

14.45
image243
På väg, här är jag strax utanför Skövde.

15.45
image244
Nästan hemma. Snart är jag nämligen i Kristinehamn.

16.45
image245
Sixten ville gosa när jag äntligen kom hem igen. Hur skulle jag kunna motstå denna gosiga katt. Självklart blev det en stund i soffan.

17.45
image246
Packar upp väskan (Sixten är så klart med). Det blev lite kläder handlade men jag fick oxå en hel massa kläder av Eva. För stort för henne, lagom till mig. Toppen. (Tack för det Eva!)

18.45
image247
Lite klen middag kan man tycka, men det blev mos och fiskpinnar till morötterna.

19.45
image248
Tänder lite ljus och kryper upp i TV-soffan (med Sixten)

20.45
image249
Kokade te. Var ju tvungen att prova det nya Påskteet som inhandlades i Borås. Det var med smak av bergamott, passionsfrukt och persika (eler var det aprikos). Hur som helst, det var supergott!

21.45
image250
Står och väljer färg till naglarna....


Efter detta satte jag mig vid datorn för att fixa naglar och uppladdning av kort samt prata med folk på msn. blogg.se krånglade mer än lovligt, kan det bero på att många ska uppdatera sina bloggar just på söndagskvällen eler vad?

Jag har haft en bra helg med släkt och vänner. Skönt att komma bort från Karlstad ett kort tag, men jag vill ju inte att det ska vara måndag redan..... Men det är ju snart helg igen :)


Dagens plus: Borta bra, men hemma bäst
Dagens minus: Att allting krånglar för mig :(


Kommentarer
Lena

Alltid lika kul att se hur en dag ser ut för någon annan. Den stora frågan kvarstår dock; vilken färg på naglarna blev det??? Fortsättning kanske följer...

2007-03-18 @ 22:33:19
Lena

Alltid lika kul att se hur en dag ser ut för någon annan. Den stora frågan kvarstår dock; vilken färg på naglarna blev det??? Fortsättning kanske följer...

2007-03-18 @ 22:33:34
Christine

wow.. vilket vardagsrum, ser ut som direktklippt ur Sköna Hem!
Nu har jag gjort utmaningen!

2007-03-19 @ 13:11:03
URL: http://christineo.blogg.se
Gunvor

Händerna på ratten Agneta! Sånt som stör uppmärksamheten gillar inte trafikpoliserna! Fast nästa gång de säger något till mig om mobilpratning ska jag berätta att jag känner en värmländska som fotograferar under bilköning ;)

Kul att få ta del av din dag och dina fina foton!

Kram, Gunvor

2007-03-19 @ 14:19:53
URL: http://gunvors.blogg.se
Annelie

Kul att se dina bilder. Vilket fantastiskt vardagsrum. Vill ha exakt sådär!! Att vela bland nagellacken är något som även jag gör. VAd valde du?

Hoppas du får en bra vecka!

2007-03-19 @ 15:11:01
URL: http://www.tigerfamiljen.se
Anna

Hej!

Hittade hit via "EFIT:s" hemsida. Du verkar ha
haft en bra dag! Gillade din blog! Och ditt sätt
att skriva.

Hoppas du får en fin vecka!

/mvh. Anna

2007-03-19 @ 18:28:15
URL: http://www.annalundberg.se
Sara - SaGam

Vilken fin banner du har fått till Agneta. Den gillar jag skarpt!

2007-03-19 @ 23:25:59
URL: http://www.sagam.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0