Utmärkt

Jag har blivit utmärkt (kan man bli något man redan är? ;) ) av Eldh. Tack för de fina orden du skrev, och tro mig när jag säger att du inspirerar mig. Det är bra det där med inspiration, det funkar åt båda hållen :)

image392

Min tanke var då att utmärka någon som inspirerar mig. Jag har många som jag skulle kunna välja och några som jag skulle vilja välja men som antingen inte har någon blogg vilket gör att idéen går i stöpet eller oxå är de redan utmärkta av någon annan.

Min tanke gick först till Gunvor som inspirerar mig mycket. Men den kan väl räcka med att att hon utmanade mig att göra ett kort eller liknande med en oanvändstämpel och använda öljetter. Jag har stämplat och jag har idéer.....det är bara de där sabla öljetterna som ställer till det. Undrar varför jag har så många när jag inte använder dem. Bra utmaning med andra ord.

Jag vill utmärka Elwa som inspirerar mig mycket med sina kort. Nya roliga tekniker som hon gladeligen hjälper mig med och stäler upp med glada tillrop närhelst jag behöver dem. Så kan jag ju oxå erkänna att jag gillar hennes stämplar som säljs hos Inkywings massor. En av mina favoritstämplar är just en av Elwas stämplar. Så Elwa, TACK för allt! :)




Kommentarer
sari

skulle vara jätte kul o göra atc o byta! Hmm...då då, vad vill du ha? =) Ska vo köra typ sommar tema? Mus tema? Kärlek? Det e bara o komma med ider!! Har sån lust att prova på atc!!

2007-07-24 @ 16:42:49
URL: http://sari-sariscards.blogspot.com/
VeronikaP

Dubbel utmärkelse till dig, jag har nominerat dig också... :-)

2007-07-24 @ 19:26:54
URL: http://veronikap.blogg.se
Gunvor

Hihi - jag hör hur du kvider om öljetterna. Det var en liten värmländsk fågel som kvittrade i mitt öra om att du nästan aldrig använder dom och det kunde jag ju inte motstå ;)

2007-07-24 @ 20:57:33
URL: http://gunvors.blogg.se
Elisa

Tack för det du! Man blir rakt rörd av de vackra orden! Jag har taggat vidare...

2007-07-24 @ 22:02:31
URL: http://www.elwa.se/galleri


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0