"Stora tårar rinner nerför kinderna och ner i knät"

Vem har skrivit textraden?

Nu är det alltså jullov. På riktigt! Det känns så skönt. Efter att ha stressat hela dagen så var det en riktig befrielse att få tåga iväg med klassen till kyrkan. Tjolahej tjolahopp! Efter det avslutning med klassen, jag grät inte en droppe när vi sa hejdå till S. Jag grät inte en droppe senare när Rektorn sa hejdå till S. Men när jag släppte av S och insåg att nu kommer vi inte dela klass på en termin, eller kanske ever. Då kom de....de stora tårarna..... Det är liksom på riktigt, även om jag inte förstår det.... Jäkla skit!

Plockar ihop här hemma nu, en vecka hemhemma känns perfekt. Det ska bli skojigt. Ska köpa klart de sista julklapparna, umgås med familj, umgås med vänner, umgås med släkt men framförallt bara vara. Inte längta för mycket till nästa torsdag, har jag startat något jag inte kan ro i hamn?

När jag väl kommer hem hit igen så ska jag sätta mig och pyssla. Gjorde tre kort igår, som nu är hos sina mottagare men de glömde ju bort att hoppa in i scannern först, så de är borta... Men snart har jag mer att visa upp!

Vill passa på att önska alla läsare en ritkigt god jul. Snart har jag något att berätta för er, då återkommer jag! :)

Dagens plus: Att jag äntligen kommit på varför jag känner mig glad och nästan lite lycklig.
Dagens minus: Att verkligheten kommit ikapp mig.
Dagens fudnering: Hur många sms på en dag är för många?

(Textraden är från Jakob Hellman btw)


Kommentarer
Gunvor

Hoppas att du får en riktigt skön jul!

Kram, Gunvor

2007-12-23 @ 10:31:21
URL: http://gunvors.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0