Jag överlever nog!

Nu har jag satt betygen! Ska nog ändra ett imorgon......tror jag.....

Dagen idag har inte varit någon höjdare massor av prov att rätta och massor av betyg att sätta och massor kaos på jobbet. Cirkus-känslan har återfunnit sig. Men mitt i allt kaos så känns det som om vårterminen kan bli bra oxå. Min blivande (vad kan gå fel på måndag) klassföreståndarkollega är toppen och det är någon jag kommer jobba bra ihop med, men jag kommer sakna S och det blir tomt i bilen!

Nu ska jag slappa vidare i TV-soffan. Det är jag värd!

Dagens plus: Att det verkar lösa sig bra med klf-grejset.
Dagens minus: Jag är helt slut efter all betygshets
Dagens fundering: Får man verkligen säga vad som helst till folk????


Kommentarer
VeronikaP

Skönt att se dig här igen. Hur har det gått med toaletten och vardagsrummet? Är det klappat och klart?

2007-12-14 @ 16:14:28
URL: http://veronikap.blogg.se
Antonkatharina

Keep up these useful pieces.

2009-06-30 @ 09:26:43
URL: http://antonkatharina.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0