Torsdag? Redan?

Vart tog veckan vägen? Det har verkligen rusat på väldigt fort.

Helgen som gick var jag hos Anna och Mattias i Stockholm och hade det trevligt. Vi spatserade runt i stan och hade det trevligt. Jag 'råkade' ju hamna på Skapa Hobby och köpte lite grejer. EP med chokladdoft kan man väl beteckna som ett måste? Har inte provat det ännu...men jag har lite olika idéer. Funderar på hur länge doften håller i sig, men det är väl bara att prova? :)

I tisdags var Christine här på fika och det var väldigt trevligt. Första gången vi träffades på tu man hand och det gick ju bra, helt utan anledning ;) Så det ska vi göra fler gånger bestämde vi. Kanske blir det fler luckor i schemat så att jag kan ta hand om henne, det lilla flickebarnet utan kompisar ;)

Igår var jag på pysselträff i VSSs regi. Det var träff på Orrholmen och vi var ett tiotal där. Det var inte många jag kände igen där men det var kul att ha varit där men vi får väl se hur det blir i fortsättningen då onsdagar är en dåig dag för mig, men någon mer gång ska jag försöka klämma in. Annars kan det ju alltid bli miniträffar vid mitt köksbord.

Idag har jag gjort ett par kort och jag har några kort klara i huvudet och jag har något halvklart som ska monteras ihop. Det som blivit klart är följande
image435
Gillar det här hjärtat från Octoberstamps massor. Har gjort förstatrycket så att det är på 3dkuddar och de andra hjärtana är andrahandstryck, eller vad det kan tänkas heta.

Så har jag gjort ett kort för ett tag sedan men jag har inte visat det här i bloggen för det skulle överlämnas till någon som kan tänkas kika här ibland...möjligen.... :)
image436
Gillar den där lilla igelkotten mer och mer. Men jag har inte så många igelkottar och egentligen känner jag inget sug efter det heller. Har lite sug efter andra sorts stämplar än just de här 'gulliga' stämplarna. Men jag vet att jag brukar komma tillbaka till dessa med jämna mellanrum. Nu har jag lite nya grejer jag vill prova. Det är bara tiden som inte räcker. Stressar runt på jobbet och hinner inte med något känner jag, det är så mycket jag ska göra där och det är så mycket som är rörigt ännu. Har en hel del grejer att styra upp känns det som, men det är snart ny vecka så då kan det ju inträffa...

Idag var det oxå vägning på VV -0,9kg visade vågen och det kändes positivt eftersom det varit en fuskvecka. Kan det bli jobbigt till nästa vecka tack vare det då eller? Elelr oxå blir allt bra eftersom det är nu det börjas med träning? Badminton mot Anna imorgon, det blir garanterat jobbigt och det blir säkert en massa träningsvärk. Söndag har jag tänkt ägna åt ett spinningpass för nybörjare. Alla säger att det är så kul, själv anar jag att det kan sluta med att jag dör. Inte precis vad jag tänkt mig, att jag ska dö på en träningscykel. Men vi får väl se hur det går.

Dagens plus: Jag hittade en reegnbågsdyna som jag verkligen letat efter hos ingen mindre än Åsa på Lilla Pappersbutiken. Nästan pinsamt att jag inte har bättre koll :)
Dagens minus: P-bot är alltid dåligt
Dagens fundering: Vad gör man när man bjuder till men det räcker ändå inte fram, inte ens halvvägs?


Kommentarer
Christine

jo, både jag och Magnus är tacksamma för att du tar hand om mig! nu ska jag jobba banken! Hejs!

2007-08-31 @ 08:38:56
URL: http://christineo.blogg.se
carro

veckorna går fort för att du är en framgångsrik och upptagenm kvinna agneta!

2007-08-31 @ 18:48:11
URL: http://egobloggen.blogspot.com
sari

vilka underbara kort du har gjort!! Kanon fina!!

2007-08-31 @ 20:21:46
URL: http://sari-sariscards.blogspot.com/
Gunvor

Jättefina kort! Otroligt läckert med hjärtana - enkelt men sååå snyggt!

2007-09-01 @ 09:17:31
URL: http://gunvors.blogg.se
AnnikaS

Så fina kort du gjort! Det med hjärtanen på var riktigt snyggt, enkelt och stilrent!
kram Annika

2007-09-01 @ 11:01:02
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/
Linda med grabbar

Hejsan!
Lika ljuvliga kort som alltid. Jag gillar speciellt det med "kotten". :o) Det låter som att du har det bra och det glädjer mig - givetvis ser jag framemot ett brev och ännu mer uppdateringar!
Ha en fin helg,
Kram
Linda

2007-09-01 @ 22:05:04
URL: http://bloggen.blogsome.com/
Pia

jättefina grejer som vanligt. Och P-bot är alltid dåligt!!

2007-09-02 @ 20:39:01
URL: http://engdam.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0