Inget att visa, men det är på G :)

I onsdags var Karro här och vi gjorde julkort ihop. Det var jätteroligt och vi kommer definitivt att träffas igen :) Jag började på en mängd grejer men blev inte färdigt med något. Gjorde egna bakgrunder, målade motiv, stämplade, klippte och framförallt, vi pratade ju en hel del oxå :) Men tack Karro, det var supertrevligt!

I torsdags var det dax för VV igen. Hade mina onda aningar, men gissa om jag blev glad när vågen visade -1,2kg. Kanske kan man sikta på stjärna på torsdag?

Idag är det fredag och det är helt underbart skönt. Jag säger som de säger på radion 'Full fart mot helgen'. Idag har jag fått mina två nya quicKutz-alfabet. Det var dax för Lucy och Tangerine att flytta hem till mig. Har inte provstansat ännu....men jag ska...snart.....ska bara..... :)

Så har jag fått hem nya stämplar oxå Stämplar från Non Sequitur Stamps Det blev dessa plattor.

58601-124

58601-125

Så nu är det bara att sätta sig och montera och leka....eller ska jag göra julkorten först. Det är så mycket på en gång..... Kanske borde jag börja istället för att sitta vid datorn.

Dagens plus: Nya fina stämplar och nya quicKutz-alfabet.
Dagens minus: Jag försov mig idag på morgonen och hela dagen blev lite konstig.


Kommentarer
Malin

Blir bara liiite avundsjuk på dina QK alfabet. Snygga stämplar....men inget för mig. Kan inte göra något snyggt med sådana sorts stämplar. Men det kan ju du. Du är ju Drottning på det här med stämpling. Bara snygga saker Agneta. Ska bli kul att se vad du gör med dem. Gillade översta plattan mest.
Kram

2006-12-08 @ 21:40:46
Abdulsilja

Lots of great info, keep up the good work!

2009-09-02 @ 09:24:45
URL: http://abdulsilja.3steps.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0