Vecka 52 - Färgstark

 
Sista fototrissen för 2012. Helt otroligt vad fort det har gått. Vi har nu hoppat på nästa fotoutmaning, den som gäller under 2013 alltså. Ska bli kul. Har tyckt att fototrissen har varit rolig, men det känns bra att lägga den bakom sig och hoppa på en ny utmaning. Mer om den sen.......blir väl senare ikväll kan jag tro :)
 
Köpte mig ett nytt mobilskal, behövde ett med lite mer färg. Det är glittrigt och fint så klart....och lila :)
 
Mamma fick tulpaner under julhlegen (inte av mig) och det är otroligt vacket med den härliga våriga färgen. Eftersom Fritz äter tulpaner har jag lite svårt att ha det här hemma, så jag fick passa på att njuta av dem hemhemma istället.
 
I min lägenhet är det inte sådär vitt och shabby chic som så många tilltalas av. Jag vill ha färg, ju mer desto bättre. Starka klara färger som gör mig på bra humör. I sovrummet är det turkost och brunt och det blev såhär vackert doodlat av Helena för många många år sedan och det har blivit kvar. I hallen är det lila. Lila tapet och lila golvlister och dörrfoder (näe, det är inte alls samma sak :) ). Har en ny tapet som ska upp i hallen, jag bara inte vågar starta projektet ännu. Men den är inköpt och bara väntat. Kanske kan det bli av under 2013?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0