Jodå.....

Jag lever allt. Men man skulle kunna tro något annat.
 
Jag har bara fått för mig att jag inte har tid att blogga. Fånigt, för tid och pengar är ju det enda man har (och ändå räcker de inte till). Tänkte försöka skärpa mig......snart.... :)
 
Jag vet väl vad det beror på.....alla dessa foton..... jag kommer efter lite och helt plötsligt känns det som ett berg. Får tar lite i taget här framöver :)
 
Här är en LO på sötaste Tanja som jag gjorde för ett tag sedan..... Har inte bestämt mig för om den är klar eller inte..... Har inte satt in den i album än.... Vi får väl se vad det blir. :)
 
Gillar den där stämpeln. Så härligt avslappnad på något vis. Solrosor är ju toppenfina de med så det blir ju en bra kombo.
 
När det gäller pysslet just nu så har jag ikväll grejat lite med en wunderbaum. Shit vad det luktar! Speciellt om man embossar lite på den.... :)
 
Det får bli allt för nu. :) (Inte ett enda fms-foto!)
 
Dagens plus: Att jag gjort en insats även om jag inte visste om det.
Dagens minus: Har utfört en omöjlig uppgift, och då kan man ju förstå hur det slutade.
Dagens fundering: 1 dag i veckan i 3 år?
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0