Vecka 38 - Oväntat

Den här veckan var det Oväntat som var temat. Det var ett riktigt svårt tema. Okej att det händer oväntade saker titt som tätt, men man kan ju inte alltid få fram kameran i tid.... Men här kommer mina tre foton för veckan.
 
Jag lånade ut ett viktigt papper och när jag väl fick tillbaka det så var det sönderklippt. Det kändes helt oväntat. Men även onödigt och irriterande...
 
Helt oväntat hamnade jag på ett te och scones-mys. Reklamen för Gevalia säger ju "När du får oväntat besök", men för mig var det mer "När du oväntat blir besök". Men det var otroligt trevligt och det skrattades och pratades. Scones med grädde och sylt är nog inte helt min grej, det är ju otroligt gott med ost och marmelad på.
 
Oväntade passagerare till bussen. Det var väldans många änder vid busshållplatsen, vet inte riktigt vad de var ute efter. Men en busstur i Karlstad kan kanske vara trevligt :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0