Vecka 35 - Inramad


Veckans tema är alltså inramad. Hmmm.....jag trodde ju inramat.....jaja......rätt nära varann :)
 
Jag och Diana var en sväng på Diana där jag faktiskt letade ramar. Det blev inte denna, en annan...men det blev nog fel och kanske måste jag åka dit igen och köpa en till.....kan ju passa på att provsitta soffor oxå....
 

I min hall har jag en liten vägg där det hänger en massa inramade foton. Det är på personer, stunder, minnen
 och saker som betyder något speciellt för mig. Men jag har ju planer på att tapetsera om hallen och då vet jag inte hur det blir med alla dessa foton. Tapeten jag har köpt är ju betydligt mer mönstrad..... vi får väl se vad det blir.
Det här är ett foto på min mormors morfar (Otto). Gillar hans coola skägg! Ramen är arvegods och det liskom får vara så. Ramen är väl inte så snygg, men den står ändå framme och jag gillar den på något mystiskt vis. Det var det inramade för veckan!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0